עברית  |  English  |  
 
 
 
 
 
 
   

מונה:

מקצוענים 2008
דף הבית >> מקצוענים 2008
עסקים במדריך "מקצוענים 2008"
 
השבוע יצאה לאור המהדורה השלישית של "מקצוענים" באזור תפן.  מדריך העסקים הזה תפס לו מקום של כבוד מאז החל לצאת לאור, והוא משמש בתי אב רבים בכל האזור.  במהדרות 2008 נמכרה פרסומת צבעונית באחד מארבעת העמודים הראשונים ב 2000$ כל אחת.  שאלנו את המפרסמים במהדורה הקודמת  אם הפרסום במחיר הזה השתלם להם.
ראובן ביטן שפרסם ניקוי ספות אומר שבשנת 2007 גדלו המכירות שלו ב 25%, מבדיקה שהוא ערך הסתבר שכ 10% מלקוחותיו הגיעו דרך המדריך. "בשורה התחתונה לפרסום הזה היה חלק בעליה", מסכם ביטן, שחוגג השנה ברמצווה לעסק שלו.
מר י. כהן שפרסם שירותי עיבוד שבבי טוען שהוא לא בדק מהיכן הגיע כל לקוח, אולם לדעתו החשיפה ב"מקצוענים" אכן הביאה לו לקוחות לא מעטים, ובסך הכל הוא היה מרוצה והוא יפרסם שם שוב.
לעומת זאת, פגשנו אנשים שכבר לא יוציאו את תקציב הפרסום שלהם ב"מקצוענים". גדי שושברג שפרסם עסק בתחום נדל"ן ו השקעות נדל"ן בעיקר מגרשים למכירה אומר שהוא מסוגל לזכור אולי לקוח אחד שפנה אליו בעקבות הפרסום הזה, ולכן הוא לא חושב שזה היה שווה את ההוצאה.  כמוהו גם שכנו לאזור התעשיה בתפן, חי דוידיאן בעל עסק ל עבודות עץ.  דוידיאן אמר לנו שהוא מסופק אם החשיפה הזו נתנה לו משהו, וכרגע הוא החליט להקפיא את הפרסום המהדורה החדשה.
ובכן, מסקנה ברורה אין לנו, כנראה שהתוצאות תלויות בעסק עצמו ובמספר העסקים מאותו תחום שפרסמו במדריך.  מה שנותר לנו לאחל הוא, שתהיה שנה טובה לכל העסקים באזור.  

- "SHIFT" ולחץ על "ENTER".

ב"אור-אל" לומדים עם קול קורא

הלהיט העולמי ללימוד הקריאה בתורה

להורדת התוכנה הקש כאן

 
 
 
 
   
לייבסיטי - בניית אתרים